24. února 2009

Kuřecí nudličky a napadení žralokem


Už tady dlouho nebylo nic z rubriky "Vaříme s Vaškem". Zjistil jsem, že abych se naučil pořádně vařit, musel bych tady zůstat minimálně několik let. Hned, co totiž příjdu na nějaké jídlo, které je nenáročné na přípravu a chutná mi, jím ho dokud to jde. Kuřecí nudličky na cestovatelský způsob (pod nějakým takovým názvem jsem našel recept na internetu) nebyly výjimkou. Dokázal jsem je jíst necelý měsíc s menšíma přestávkama. Samozřejmě po zdařilém a otestovaném upgradu v podobě sladkého chilli sósu. Z 25kg pytle rýže za dveřma, tak díky mě, ubyla velká část a vypadá to, že se ze mě stává poloviční korejec. Dva příbory by jste totiž v bytě hledali marně a tak mi nezbylo nic jiného, než začít jíst (spíše se o to pokoušet) čínskými hůlkami [chopsticks]. Můj finální produkt v poslední době vypadal přesně tak jak jsem zdokumentoval na fotce. Rýže pod masem bohužel není vidět. Koupit prso, nakrájet, naložit, orestovat se zeleninou a servíroval jsem. Jen už to nějak po té době není ono. Je na čase hledat další recept!



Taky jsem se minule zapomněl zmínit o žraločích útocích v Sydney. Je tomu dva týdny co v Sydneyském zálivu nedaleko opery ukousl žralok potápěči námořního letectva ruku a kousek nohy. Den na to na populární pláži Bondi Beach způsobil žralok za soumraku třiadvacetiletému surfaři vážná zranění.



Docela děsivá představa, když ci člověk uvědomí, jak dlouhé je pobřeží, kolik všude vody a žralok si najde zrovna ruku nebo nohu.

Ať Vás tam nezasněží!

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Zakazuji ti surfovat v deathwater!!!

Svíďa

kantorci řekl(a)...

Zdarec Vašku, plánuješ ještě ve zbylých dnech pobytu surfovat? Pevně doufám, že budeš brouzdat pevninou. Jídlo vypadá chutně! Pozdravujeme Arthura !!! Pohodový týden !!! mamka

Anonymní řekl(a)...

Zdravim Kantorovy i jejich ratolest!

Prkno vypada dobre, ani by se nezdalo, ze to ma svedomi zralok.

Doprovazet Te {aspon v myslenkach} na Tve smele ceste do Outbacku bude skvele, uz se tesim!

A hulkama se jist uc, nepripada mi to mo slozite a do budoucna to bude dipromatikca dovednost - ISF {Mezinarodni futuristicka spolecnost} totiz na zaklaade serioznich dukazu analyticky predpovedela, ze v roce 2025 se spoji Cina a "asijsti tygri", rozliji se do okoli a ovladnou i stredni Evropu.

Pekny den!

Arthur