22. ledna 2009

Jazz festival, noční Sydney a Slumdog Millionaire


Píšu vždy s menším zpožděním, ale tak lepší než vůbec, že. O víkendu jsem se v neděli (den po osudném vaření lobstera) vydal na Jazzový koncert v Domain pořádaný městem v rámci Sydney Festivalu, který se koná celý tento měsíc.


Je tady plno akcí, divadelních představení, klubových djů, koncertů a tanečních večerů. Bylo tam lidí jak na vůdstoku. Asi hodinu jsem poseděl na zemi, zaposlouchal se do líbezných tónu a přemýšlel jak jsou schopní zvládnout tak bravůrně organizaci něčeho co je zdarma a ještě ke všemu, když tam příjdou tisíce lidí. Kloubouk dolů. Tuto sobotu tam bude symfonický orchestr. Poté jsem se se stativem a foťákem asi hodinu kochal pohledem na noční Sydney z Kiribilli kousek za mostem. Cvakl jsem taky operu.


Nevynechal jsem ani úterní, tradici zavánějící návštěvu kina se spolužáky. Tentokrát byl na programu nejlákavější, všemi věhlasně opěvovaný snímek Slumdog Millionaire (česky milionář z chatrče), na který jsem se opravdu těšil.


Opět docela zklamání. Nechci odradit potencionální zájemce, ale prostředí ze soutěže Chcete být milionářem ve kterém indický mladík vyhraje 20mil. rupií, slabý příběh, klasický happyend. Za mě tedy ne. Ale nejednou jsem si vyslechl, že nejsem typický divák. Co se dá dělat.

Hezký zbytek týdne všem!

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, dostala jsem se pres tyden na yes mana a ten me hodne pobavil, takže díky za tip. Na toho milionáře jsem zvědavá, čsfd má dost vysoké hodnocení (a přes 500 hodnotících) Zkus ještě zajít a poreferovat na Curious Case of Benjamin Button. Džezmene. U mě dobrý ;)

Anonymní řekl(a)...

Privet Vasku!

Sydney Jazz festival zni zajimave a urcite by to bylo neco pro mne! Doufam, ze v Calgary se take brzy neco takoveho objevi - asi ne na venkovnim podiu {aktualne je -25}, ale mozna treba v hokejove arene...ackoliv, jazzovy festival v hokejove arene si nedokazu predstavit!

Ten film mne docela zaujal, jak kvuli Tvemu neprililiz pochvalnemu hodnoceni, tak i kvuli presne opacnemu nazoru vetsiny. V brzke dobe si ho zapujcim! Ilustracni foto mi sice moc nepripomina indickeho hocha, {reporter uz ani trochu, inu, ani Smucler to neni!} ale mozna je to temi svetly reflektoru a zaberem z profilu!

Opera je super!

Zdravim

Arthur

Leñita řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Leñita řekl(a)...

Nejde abych dodatečně nereagovala na Milionáře z chatrče...mě se totiž tento kousek velice líbil :) důkaz toho, že i bez známých osobností se dá udělat dobrý film pro širokou veřejnost...zápletka prostá, pro někoho až příliš jednoduchá, ale pro mě je to právě ten případ kdy platí, že v jednoduchosti je krása ;)navíc prolínání správných odpovědí se vzpomínkami je styl mojí krevní skupiny :) na prostředí Milionáře se mi taky těžko zvykalo a taky jde cítit šmrncnutí Holywoodem, ale v porovnání s Curious Case of Benjamin Button se mi prostě líbil víc :)

Leñita řekl(a)...

jo a co jsem chtěla zmínit, že nejlepší na tom filmu byla hudba :D