18. ledna 2009

Yes man, 32cm zmrzlina a vaření humra


Přes týden se nic moc nestalo, každý den škola, hromada ukolů a práce. V úterý jsem byl akorát v kině na komedii Yes Man, tentokrát však s pár lidma ze třídy.


Bylo to dobré a Jim zase zabodoval. Doporučuju! Ještě před promítáním jsme se stavili na doporučení korejky Junis na "the biggest ice-cream I've ever had" (největší zmrzilna jakou jsem kdy měl). Prý 32cm. (s kornoutem možná) I tak ale masakr! Dal jsem si míchanou, čokoládovo-jahodová. Za tři dolary a lízal jsem to půl dne. Tady je fotka (zleva korejka Junis, brazilci Junior a Nathan, japonka Koniko a já), bohužel mi nějaký ping-pongáč, který to fotil ukrojil kousek hlavy.


Největší pecka, je ale příhoda s názvem "Cooking Lobster" aneb vaříme humra (nevím co za druh, když neměl klepeta). Ellie koupila na rybím trhu tuhle bestii za $55, donesla to živé v sáčku do kuchyně. Nikdo se toho však nechtěl dotknout, natož to přemístit do hrnce s vařící vodou. Nebyl bych to já abych se toho neujal a nebyl bych to já "mistr kuchyně" aby se něco nestalo. Tentokrát díkybohu nic neshořelo. Podrobnější vysvětlení si nechám až pro otrlejší na doma. Jen napovím, že nejlepší byly hlášky anglánů jako come on, holly shit a fucking hell. Nahodil bych video, respektive už se tak stalo, ale smazal jsem to, protože pod ním nechci mít desítky urážlivých komentářů od ochránců přírody.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Zrmrzlina, jeji tvar, barva a rozmery je sama o sobe dost poburujici, hlavne tim, jake asociace vyvolava v mysli kazdeho pubertaka..takze videem z vareni humru nemuzez uz nic zkazit:}

Smele s nim! Odvazuji se tvrdit, ze nejvetsi ochrance prirody, ktery Tvuj blog cte,. jsem ja {promin, Svido..}, takze pokud to nezabije mne, ostatni to zvladnou!

Navic uz mame sve zkusenosti s pripravou korysu z Volgy, neni-liz pravda?

Nebo posli alespon fotku zvirete jeste v fobrem stavu, at se mohu pokusit identifikovat!

Mej se a var!

Arthur

Vašucek řekl(a)...

Fotku Ti Arthure zkusím poslat mailem. Video bych rád nahodil, ale spolubydlící mi dali důrazně nahlas najevo, že nepřejí být veřejně spojování s takováma jatkama. Necháme to nadoma ;)