17. prosince 2008

Test a Australian Museum


Dneska jsem byl na Miltonu psát vstupní test na FCE, aby mě nechali od ledna studovat. Nějak se mi v čr nedoneslo, že budu muset ještě něco takového dělat a proto to bylo docela překvapení. Představa, že to nezvládnu byla hrozivá, ale ani tak jsem se na to nepřipravoval. Test obsahoval klasické 4 části. Dopis, gramatiku, reading a listening. Měl jsem pocit, že mi to sedlo. To se potvrdilo, když mi poslali mailem odpoledne vyrozumnění, že jsem to udělal. Uff.

Už dříve jsem se také chtěl podívat do Australian musea. Jako všechno i tohle museum tady zavírá v 5 a mě se tam nikdy nepodařilo dostat v nějakém rozumném čase, abych si vše pohodlně stihnul projít. Dnes po testu se naskytla skvělá možnost, podtržená nedávno otevřenou výstavou fotek "The Wildlife Photographer of the Year 2008", kterou jsem si jako budoucí profesionální fotograf (modří vědí) divoké zvěře nemohl nechat ujít. Nervozita před testem, má roztěkanost nebo jen obvyklý nedostatek času způsobily, že jsem si doma zapomněl kartu do foťáku. Po zaplacení vstupu, vytažení foťáku z batohu a přečtení oné nepříjemné hlášky na displeji, by se ve mě krve nedořezal. Ale co už, i tak jsem to nestihl projít tak důkladně jak jsem chtěl a nejspíš se tam ještě někdy vydám. Cvakal jsem tedy alespoň mobilem.



U fotek jsem strávil neúměrně dlouhou dobu, ke každé byl krátký popisek s příběhem a technické detaily (použitý objektiv atp.). Fakt nádhera, místy jsem měl husí kůži ;-D. Další pecka byla výstava fotek Franka Hurleyho, který v letech 1920 - 1923 podnikl dvě expedice na Papuu-Novou Guineu. Z expozice mě pak nejvíce zaujaly asi kostry a taky dinosauři. (videjko, jak se Vašek snažil rozpohybovat kostru na kole)



Co jsem proletěl, tak bylo oddělení nerostů a šutrů. Jinak tam bylo plno vycpaných zvířat, ptáků, brouků, kompletní historie aboridžinců, interaktivních udělátek, projekcí, zkrátka věcí tak na dva dny. Líbilo by se Vám tam. Nacvakal a natočil jsem toho hodně, ale i tak už vidím, že je zas příspěvek delší, než jsem plánoval. See you.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Bajecne!

Gratuluji k profesnimu postupu do vyssiho "levelu", pokud se to tak da chapat!
Kdy ses o nutnosti toho testu vlastne dozvedel - az par dni predem?
Tak jednu zalezitost mas opet z krku... super!

Muzeum muselo byt vyborne!
Podobna expozice je i zde, tak planuji,m ze se tam v novem roce vydam ... s fotakem.
Ale i kdybych ho taky zapomnel - vsak oba vime, ze jednou budeme takove vystavy delat sami... neni-liz pravda?

Nechci vzbudit spici dum, takze na kostru se podivam pozdeji, jsem zvedav copak to je...

Krasny den!

Anonymní řekl(a)...

taky se pridavam ke gratulaci!!
a fotky jsou uzasne :)
bay bay

PS:stodolni aj celkove Ostrava neni takova strasna jak jsem si vzdycky myslela,urcite te ukecame :)

kantorci řekl(a)...

Moje gratulace, asi sis uff povzdychnul, teď už jenom ten zbyteček -maličkost udělat závěrečné.
Konečně ses dostal i někde jinde, než práce,takže fajn a užívej dokud můžeš,doma budeš makat, pa.