18. prosince 2008

DVD Futurama [ JB Hi-Fi ]


Nějak jsem ještě opomněl zmínit, že jsem si před časem udělal radost. Ind z práce mi poradil, že se dá velice levně nakoupit elektronika, dvd a plno věcí v JB Hi-Fi [čti džejbí-hájfáj]. Při překypujícím stavu mého bakovního konta jsem uslintával nad zrdcadlovkama, které se pohybují ve stejných cenách jako u nás, ale s tím, kolik si tady vydělám mi to příjde tak 4x méně. Nehledě na ty objektivy, nicméně zůstal jsem nohama pevně na zemi a odnesl si odtamtud alespoň 4.sérii Futuramy na DVD.



Když už se učit angličtinu, tak ve všech směrech. Co je však hlavní, je ta radost z 4 diskového setu a dvd krabičky za neuvěřitelných $24. Neodpustím si zase jedno přirovnání. Pro mě to je cenově levnější, než pro Vás dvd příloha v časopisech za 50 Kč. No nekupte to. Budu se muset držet, abych nekoupil každou sérii. A to nemluvím o simpsnech (na které jsem se raději ani nedíval, protože teď nově vyšla 18. nebo 19 série).



Hudební CD, soundtracky a plno věcí se tam dá sehnat pod $10, což při aktuálním kurzu vychází na něco přes 100kč. Když se domluvíte, bude Vás dostatek a zaplatíte si poštovné, klidně do čr pošlu balík ;) do té doby tam raději nevlezu, protože bych určitě podledhl a kdo to pak má tahat domů. Věcné připomínky a objednávky dole v komentářích.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Věcná připomínka, slintej, doma to mít nebudeš, zrcadlovka bude levnější i u nás, to víš všichni hrozí ekon. krizí = elektronika jde dolů a také auta. Třeba zánovní 12-ti letá Felicie za 20.000,- Kč. Pa, musím makat, abych zastavil krizi.

Anonymní řekl(a)...

Nestíhám číst panečku :)
Zdravíčko kámo...
Je fakt,že u nás to začína být drobátko divoký a všecko jde dolů,ale co je super,taky benzin :P .O zrcadlovce ted' taky uvažuji tak jak budeš mít přebytek nějakého toho groše ,můžeš mi nějakou omrknout a třeba už se rozhoupu :P .Ted' mě napadá jak by asi dopadlo LCD kdybys mi ho poslal .))...ale to už jsem se ted drobátko zasnil .
At' se daří a moc na tu F-ramu nekoukej at' nezanevřeš na praáci .)
čaues Jero''

Anonymní řekl(a)...

jj tak si neco pekneho kup) a uzivej si!my ted srotime na zkousky (
jinak pfko
http://www.beyond.cz/pf2009/ (from nyx.cz)
matthew