15. prosince 2008

Christmas party


Po menší odmlce se zase hlásím. Vystřízlivěl jsem po sobotní Christmas party (pro našince vilijovce), která začinala v sobotu v 19:30 v hotelu Cremorne. Vánoční akce z práce, těšil jsem se. Kdoby taky ne, když bylo všechno zdarma ;-D. Bylo tam okolo čtyřiceti lidí, protože majitelé mají ještě další dva obchody. I tak jsem to, ale čekal trochu ve větším stylu. Tady je jedna z mála fotek, na které jsem zachycen s nepálci a filipíncem (ať to vypadá jakkoliv přitepleně, není! Ale mám kluky rád, jsou féroví a i přes odlišnou barvu pleti, mě přijali za svého)



Nicméně příjemný pocit pít celý večer neomezeně na baru. Kluci se do toho opřeli a ten, kdo si odnášel jen jeden drink, nehezky okřikli "Když je to free, tak vem aspoň 4". Vzhledem k tomu, jací jsou majitelé skrblíci, jsem očekával, že volný účet zavřou kolem 10 večer, ale nestalo se tak. V Cremornu [čti krimórn] jsme to zabalili něco kolem 3tí. Bylo to fajn, jen jedna vada na kráse. Ráno na 10 jsem šel na jedenáctihodinovou šichtu. Raději to nebudu popisovat. Každý (anebo aspoň většina) z Vás, si to jistě dokáže představit.

Ještě jsem se o tom asi nezmínil, ale v Austrálii mají holdování alkoholu docela striktně ošetřeno (teda určitě v NSW, nevím jak v jiných státech). Když se zdáte obsluze baru opilí, tak Vám nenalejou. Když se domáháte pití nadále, jste vyveden ochrankou a zavolají policii. Sám s tím mám vlastní zkušenost. Ve StarBaru, mě asi před měsícem nechtěli pustit po dvou pivech (pořád ho nepiju, tohle bylo jen ze slušnosti) dovnitř s tím, že jsem opilý (fakt jsem nebyl!) a musel jsem jó dlouho vysvětlovat, že tomu tak není a ptát se jak na to přišli. Nejeden čech by s tím měl problém. Je to docela markantní rozdíl, u nás můžete být na šrot, spát pod stolem, křičet, bavit se a nikdo ani nehne brvou (přeháním). Tady shledají menší náznak opilosti a jste upozorněn, ne-li vyveden.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Zdravim priteli!

Patrim sice k te mensine, ktera si Tvou naslednou sichtu neumi az tak zive predstavit, ale to mi nebrani doufat, ze jsi nebyl pro snizenou pracovni schopnost propusten na hodinu! Ale o tom by ses asi zminil...

U nas v praci je taky plno Filipincu a mam je hrozne rad. Jsou pratelsti a bezproblemovi!

Tak si nadale uzivej predvanocni vecirky a kostuj a kostuj a kostuj - i za mne!

Arthur

PPSS: Zdravim Lenku - {mas super fotku!}

Anonymní řekl(a)...

cestos vencos konecne sem se sem zase dostal nestiham vubec z toho kolik jsi tu toho stihl napsat :-) nebo to je tim ze sem tu tak dluho nebyl? :-)))) njn stydim se za to.Kamarade ale fotku z roboty bych si taky nenechal ujit a exponatky bych nevynechal do takovych zalezitosti jsem zase ja propadl naprosto bezvychodne :-)asi to nejak upravim a dam si na tu fotku misto tebe sebe :-)))) no to asi ne ale vypada to ok!! HM to by me zajimalo jestli se da v te pekarne najit nejake krupavoucke pecivo na kterem si muzes tajne pochutnat ale vypada to ze asi ne e coz?no skoncil jsem u ch. party zbytek budu muset jset zatra :-) sakra to nakupovani darku je drina furt nevim presne co komu asi to zase budu zachranovat 24. rano jako uz nekolikkrat. ale to je jedno protoze sem rad ze po tomhle prac. tydnu jsem doma byl jsem v bosne a tak smolny tyden jsem jeste nezral :_) tak zitra cekejte pane moji odezvu pri cteni dalsich dobrodruzstvi drzse a moc nepij at te nemusi vyhanet z hospod :-) cago pigo kubula z gutu