9. listopadu 2008

Prázdniny a kitchenhand


Uaaah :) pracující osazenstvo pomalu přestane dýchat a spolužáci asi zrudnou závistí. Začíná tady hezké léto a já mám od pátku dva měsíce volna! Může se to zdát jako sen, krásná dovolená na písčité pláži a každodenní surfing. Realita je však zcela odlišná a opak je pravdou. Tím, že mám prázdniny pro mě padá omezení pracovat pouze 20 hodin týdně. Jedinečná možnost jak si vydělat nějaké peníze na cestování. Místo užívání si tepla a sluníčka musím hledat job. Celé dny, noci a víkendy chci makat.

Vzal jsem to za správný konec. Nebyla by to pravá návštěva Austrálie, bez zkoušky populární práce "kitchenhanda" (pomocníka v kuchyni). Každý mi říkal, že je to nejhorší práce u které nikdo nevydrží. Mě se však jevila každá možnost, jak vydělat peníze jako bezproblémová a neviděl jsem v tom nic těžkého. Včerejšek mě vyvedl z těžkého omylu. V sobotu v jedné restauraci na Bondi beach jsem naškrábal kýbl brambor, umyl snad tisíc talířů, přišel o zdřevěnělé nohy v důsledku stání šesti hodin u dřezu a ke všemu jsem se zpotil jako bych uběhl deset kilometrů. Byla to zkouška, za kterou se většinou neplatí. Lidé byli, ale féroví a ocenili mnou těžce oddřený večer na $40. Více se tam asi neukážu. Sice jsem si hezky popovídal s kuchtícím Ozzikem, ale tudy cesta nepovede.

Děkuji za dosavadní supermarket! Minimálně týden na něj neřeknu křivého slova.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

cesto vencos předem krátká omluva za to že koukám na tvů blog az po dvou týdnech (nebo to je vic?)no nějak mi nevyšel čas.Taky jsem za to od lenky dostal patřičně zprdnutu samozdřejmě že v legraci, njn stará se jak taky jinak. Celkem jsem valil oči když jsem kouknul kolik ti tu toho přibylo, ikdyž vzhledem k tomu jak dlouho jsem tu nebyl (ostuda no) já se polepší. Začal jsem pročítak řádek po řádku, fakt nic nevynecháfám a fotečky s auty a zvláště s motorkami mě dost potěšily. Koukal jsem na ně sice, podle mě, nepřirozeně dlouho ale však mě znáš jak to mám s jednostopými vozidly. Jinak začal jsem už vybíra na kterou na jaře teda nasednu ale zatím jen velmi zhruba:-)
Výletík na nejv. horu musel být dost ok pobavilo mě dost tvoje prchání oknem z ubytovny njn čech se nezapře coš? Ale ušetřené prašule se vždycky hodí jak jinak :-)
Tak a aby toho ješte nebylo tak málo něco pro tebe má ale najdeš to na svém meiliku ne tady :-) do pul hodky to tam bude Takze se drz kamo a dál zkoumej austrálii rád pak zkoumám s tebou sice přes net ale i to je ok :-) peace with you árdžej (doufám že jako němčinář jsem to napsal dobře) :-))))) P.S: email

Vašucek řekl(a)...

Čus Kuboš :) vím, že Ti tvé náročné povolání nedovolí častější návštěvu. Nicméně Ti to ani v nejmenším nezazlívám! Díkes za mejla! Najs, dal sis to dost dobře!! ;)

Anonymní řekl(a)...

zdravim zdravíííím

barly