13. listopadu 2008

Konec školy a burgrárna


V minulém updatu, jsem ohromen prací kitchenhanda, úplně zapomněl popsat konec školy a druhou práci.

Necelé dva měsíce na general english byly fajn. Třída E byla poměrně těžká a to, že budu přeřazen výše mi sdělili v posledním týdnu. Nastoupit do F však nebylo možné, protože mi v pátek začly prázdniny :-D ,ale tak je to pochopitelné. Nemůžou mít podchycené všechno. Snad jsem tedy nějaký pokrok udělal. Popravdě se mi do těch prázdnin ani moc nechtělo. Fajn prostředí, učitelé, výuka, našel jsem si kamarády a naučil se i pár slov korejsky. Ještě, že se tam v lednu vracím.

Opomněl jsem taky zmínit další zkoušku, na které jsem byl minulý týden. Kitchenhand mi zatemnil mysli a Nessies's cafe bar zůstal bez povšimnutí. Kousek od domu ve velkém obchodním centru hledali někoho do kuchyně na přípravu burgrů. Byl jsem tam dvakrát po škole na pár hodin s tím, že pokud se osvědčím, tak by mě vzali aspoň na víkndy. Podnik poměrně luxusní, zákazník si obědnal jídlo, dostal pager a my jsme začali v minikuchyni připravovat. Burger za $9 (120kč) stál zato. Čerstvě připravené naložené kuřecí maso, svěží ledový salát, majonéza. Nebudu to protahovat. Ochutnal jsem tam za celou dobu spoustu věcí. Za triumf považuju Lamb steak v delikátní marinádě v ceně dvouhodinového platu, který byl fakt chutný. Vedení se bohužel neozvalo, takže mi zbyl akorát dobrý pocit z vypitých plechovek, pravidelného ujídání a dobré zkušenosti.

Omlouvám se za chabost příspěvků v poslední době, ale využívám každou chvíli, abych mohl zamhouřit oko, takže na psaní moc času nezbývá.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Zdarec Venco, tak jsem premýšlel, zda-li bys potom tohle všechno, co napíšeš tady do toho blogu, nechtěl třeba nějak vydat jako nějakou publikaci?:-) Abych pravdu řekl, z toho co tady píšeš, se dovídam fakt moc věci... Takže se drž ty kluku a nepřestávej přispívat, protože tady hltám uplně každý článek a každou fotogalerii:-) Svíďa

Vašucek řekl(a)...

Jasně :)) zkopíruju to do wordu, zajdu do nakladadeltsví /vykladatelství/ nebo co to vlastně je a budu mít svou vlastní knihu! :-D hltej dál a drž se. Zdravím Nýdek!