21. listopadu 2008

Pohyblivé sedačky a vodní vír


Konečně se mi podařilo natočit pohyblivé sedačky v trainu. Tak sledujte, mají to fakt vychytané, skoro vždy sedím ve směru jízdy. (nakonci zamávám, to aby jste se na to dodívali a nestopli to po pěti sekundách).




Jo a taky se mi v nové práci (bližší info o víkendu) dostal to ruky kýbl s větším množstvím vody a měl jsem možnost otestovat jak je to s tím vodním vírem. Nezjistil jsem si to před odjedem a proto nevím. Tady se při odtoku točí voda v proti směru hodinových ručiček (tedy doleva). Zkuste to někdo v čr a dejte do komentů vědět jak to je. Jestli je to fáma nebo pravda. ;) dík.

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

heh, sedačky sqele a vodu jsem sel cvicne napustit a vypustit. neslo to poznat, ale stacil jsem tam chorknout, takze po smeru se mi to tocilo. Dalsi pokus az uz cisteni zubu, nechce se mi plytvat vodou jen tak ...
Do

Anonymní řekl(a)...

to mi pripomina ten obal na bryle) je to stejny princip) ale CD to jsiti :DDDD
matthew

Anonymní řekl(a)...

jsem to šla vyzkoušet, napustila umyvadlo a hodila tam barunin piškot, točí se proti směru hodinových ručiček, takže to byla zase povídačka ... :D

Anonymní řekl(a)...

sedadla skvělé a ten vodní vír natoč, ať je důkaz, ale nechorkej tam

Anonymní řekl(a)...

Hoj, tak ty sedačky bych brala i tu, dost dobrý :-)lvirgo

Vašucek řekl(a)...

DO :D

Matthew : Nějak jsem to nepochopil. Wtf? Jake brýle a cd. Vysvětlit!!

MDFK : Barunin piškot je výjimka potvrzující pravidlo. Pochopil jsem z toho tedy, že je to tady naopak. Jestli se to v čr točí ve směru hodinových ručiček (doprava), tak tady je to proti směru (doleva).

Ale rači to otestuje ještě všeci s tím chorkem! Hlavně Ty Honzo, při mytí zubů se to smíchá s pastou a bude to mít ideální konzistenci pro dokázání pravdy!

Jo a pohyblivé sedačky nejsou úplně ve všech trainech, je to docela problém, protože si na to člověk rychle zvykne a pak to docela naštve, že to nejde otočit.

Anonymní řekl(a)...

to sucek
no na trhu je obal na bryle, ktery funguje na stejnem principu (ve skole ho mela myslim JeBe)
no to, ze CD to jsiti jsem myslel naše milované ČESKÉ DRÁHY :D
to vis pisuá bez hacku asi zacnu psat s nima .-)

matthew