29. listopadu 2008

GaffClub a motorka


Tak se zase po týdnu hlásím. Bilance 79 hodin tento týden padla, jednak se projevil nedostatek spánku (v pondělí jsem zaspal, ve středu mi ujel vlak a v pátek jsem v něm prozměnu usnul a probudil se o 7 zastávek dále) a druhak jsem tady nepřijel proto, abych makal 7 dní v týdnu, ale jen 6. Stěhováci se ozvali, že kasárny padají, IGA se mě sice na dnešní sobotu taky snažila uzmout, ale razantně jsem odmítl. Včera večer po práci jsme vyrazili do Gaff Clubu na Oxford street, kde kámoš Allan dělá DJe (volný vstup atp. ;-D). Bylo to fajn, dnes jsem se probudil až někdy v 1 odpoledne, posnídal a celý den odpočíval. Ani ven se mi nechtělo, je zima a prší. Předpověď však vypadá slibně a na středu slibují 31°C tak jsem zvědav.

Tento týden jsem v pekárně umýval stěnu a okna trochu méně, protože dokončovali stavbu pece a bylo potřeba semtam pomoct. Taky se mi potvrdilo, že svět je opravdu malý. Do dílny se nám přišel pochlubit jeden ze 4 týpků co skládali pec (prostý dělník od šmyru v montérkách). S otevřeným časopisem (na fotce pod motorkou), jenž držel v ruce se pyšnil nad svým dílem. Jaké překvapení bylo, když jsem nahlédl a zjistil, že ten onen je tvůrce a majitel pekelného stroje, který jsem vyfotil na Sydney Motorshow. Kdo pozorně prohlíží fotky, tak ví. (Detail 1 a detail 2)



Strávil nad tím rok života, vrazil do toho 50 000$ (750 tis.) a právem teď vyhrává spoustu různých ocenění. Je to opravdový unikát a originál. Překvapilo mě, ale to, že říkal, že na tom ujel pouhý jeden kilometr. Moc jsem tomu nevěřil a ptal se ho jestli je normální. Odvětil, že to není sranda řídit. Řazení je prý řešeno pomocí čudlíku vedle nádrže, takže se musíte pokaždé pustit řídítek. V časopise měl se svou motorkou asi třístránkový rozhovor a plno profesionálních fotek (jako je ta má výše). Netajil se tím, že ještě objede různé výstavy a promo akce, kde je tolik žádán a pak to asi prodá se 40tis. ziskem do USA kvůli dobrému kurzu dolaru. Doufá, že se tím bude živit. Fajn job, říkám si!

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Hezký kousek, asi bych taky na tom ale nejel. O tom 6-ti denním pracovním týdnu jenom to, že snad už chápeš, že rukama se dá uživit, ale nic moc navíc. Pokud chceš něco víc, pracuj 40 hodin týdně a zapoj hlavu. Asi se to dobře říká, co? Užívej si také moře, nic o něm nepíšeš, pa.

Leñita řekl(a)...

Nepřijels pracovat 7 dní v týdnu, ale jenom 6...:D :D :D

Anonymní řekl(a)...

Hello BOY!!
Tak jsem po delší době skoukla tvoje příspěvky, dělo no!Ale kurňa z tebe bude boháč tyo, tolik hodiny namakaných!! :)
Já zas v poslední době věnuju škole min.15hodin denně,takže fakt paráda.
Jinak tvoje sestrenka mela fakt pravdu,zas to neprehanej!Ikdybys mel jist misto vajicek jen chleba s maslem,nestoji to za to abys nekde kantnul!
Ale tyo drz se, si fakt borec!! :)

No a uz se na tebe tesime tyo....fakt,jsem nedavno vzpominala jak jsme byli vypit na tvuj odjezd....a chybi nam semtam zajit na pizzu,jsem uz ji nemela ani nepamatuju!!! :-/

TAK SE DRRRRRRRRRZ

barly

Vašucek řekl(a)...

Zapojit hlavu jsem se snažil (info možná v dalším updatu) :) na moře ještě bude dost času!

dodis ;-)

Barly : Už je to třetí týden a jakžtakž jsem si zvykl, ale přehánět to nebudu, neboj. Kua pizzu bych taky dal a točenou kofolu jakbysmet :-P