8. března 2009

Speaking, Mardi Gras a Art Gallery of NSW


Tak sobotní speaking mám za sebou. Menší chaos v zařazení do dvojice, ale nakonec jsem to s korejkou Eunice [Junis] zvládli. Uběhlo to nějak rychle, pár otázek, popsat obrázky a šlo se do domů. Pokud by byla takhle v pohodě i příští sobota tak by to bylo fajn. Nicméně výsledky se dozvím až za dva měsíce, posílají to totiž do Cambridge.

Včerejší den jsme zakončili velkolepou podívanou na každoroční průvod gayů a lesbiček nazvaný Mardi Gras. Vyrazili jsme s Alexem už o dvě hodiny dříve, abychom se tím davem vůbec protlačili a něco viděli. Loňská statistika půl miliónu diváků totiž zněla hrozivě. O bizarní oblečky nebylo nouze. Posuďte sami jedny z těch slušnějších.



První Mardi Gras průvod se konal 24. června 1978, byl však násilně ukončen střetem s policií. Od té doby se pravidelně stjíždějí tisíce příznivcu podpořit gaye a lesbičky právě do Sydney a díky obrovské návštěvnosti před několika lety předčil dokonce nejznámější průvod v San Francisku. Letos bylo údajně jen 300 000 lidí. Natočil jsem i nějaké videa, která však z důvodu chabého internetového připojení nemůžu uploadovat. Budete si muset počkat na doma. Při cestě zpátky jsem zdokumentoval nehorázný bordel všude kolem. Už jednou jsem tady psal, že ozzikům nedělá problém ohodit věc od pusy na zem, ale takovou spoušť jako včera, jsem fakt ještě neviděl. Nicméně uklízecí četa nastoupili téměř okamžitě a už ráno ve městě nebyl ani papírek.



Dnes jsme si dopoledne ještě zašli prohlídnout Art Gallery of NSW. (Asi poslední budova v Sydney, ve které je něco zajímavého k vidění a ještě jsem tam nebyl). Teď sedím doma, venku prší a je zima (něco kolem 20°). Vidím to dnes večer na saunu.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj!

Zrovna vcera jsem si o tom pruvodu cetl a tak jsem si rikal, jestlipak sis to nechal ujit! A nenechal.

Jake to bylo? Spis vesele, nebo spis divne? Heh.

Jinak tady je take dnes zima - stejna jako u Tebe jenze s privlastkem minus.

Zitra budu konecne na drate!

Arthur