24. prosince 2008

Vánoce


Vánoce jsou tady! Teda já už je mám. Je ráno 24.prosince, Vám začnou až za pár minut a proto bych Vám všem, věrným čtenářům, chtěl popřát šťastné a veselé. Užijte si vůni pravého stromku, kapra a atmosféry. Já se před chvílí probudil, sedím v trenkách v obýváku a je to pro mě normální den. V Austrálii jsou totiž Vánoce až 25. Tradicí je dělat bbq (barbeque) na pláži. Slyšel jsem, že tam každoročně vyrazí tisíce lidí a že tam není hnutí. (fotka pro demnostraci nulové atmosféry ;)


Tož přemýšlím co budu dělat, obyčejný pracovní den, počasí dneska nic moc. Nechat to až na zítra? Uvidím, každopádně se dneska alespoň virtuálně přenesu do tepla domova a aspoň přes internet rozbalím pár dárků s nejbližšíma. Takže si to všichni užijte a zítra chci v komentářích číst, co speciálního, kdo z Vás dostal!

9 komentářů:

kantorci řekl(a)...

Ahoj Vašku, takové vánoce na pláži musí být fajn, ale kapr je také fajn. A dárečky budou asi až v dubnu, leda tak pár fotek nebo video, ale to asi není ono. Těšíme se na dnešek, kapra jsem Ti poslal poštou na email.Pa

Anonymní řekl(a)...

Zdarec mistře, již dlouho jsem Ti nenapsal a myslím, že dnes je k tomu ta nejlepší chvíle. Samozřejmě Ti chci popřát takové ty správné veselé Vánoce, a do nového roku asi ti budu přát co nejvíce zážitků s Australií, ale taky proto, že Tě zdravím kamaráde a už se těším na to, až zajdem na "kofolu". Takže chlape, drž se a hlavně foť a piš, ať mám co číst a taky ať o Tobě něco vím:-) Svíďa

Anonymní řekl(a)...

Zdarec Vašku, teš ti popřeju šŤastné a veselé Vánoce a happy New year. Naděl si tam nějaký pěkný dárek a celkově si to užij, i když to bude určitě v jiném stylu :) (mě osobně by kapr chyběl). A už se těším stejně jako svíďa na tu kofolu :D
Honza Kantor

Vašucek řekl(a)...

Díkes chlapci :) místo kapra bude klokan a na kofolu se těším stejně jako Vy!

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Vasku a kluci a vsichni!

Taky preji hezke Vanoce - i kdyz ponekud pozde - me tady Stedry den teprve zacina.

Kapr taky nebude,na druhe strane nebude ani plaz a nahata devcata {ackoliv mozna v irskem pubu, kdo vi}

Vecer oslavim ve Whistleru bud ve stanu nebop si zajdu do nejakeho podniku.

Co se tyce specialniho {pred}vanocniho darku, co jsem dostal - vcera vecer jsem potkal v restauraci typky, kteri me pozvali na noc domu, tak jsem se po par dnech osprchoval a zahral. A druhy mily darek - nad ranem semi zdal nadherny sen.

To je tedy k mym darkum vse!

Uzijte si to kazdy po svem a kazdy vesele! A na fotky z noveho bydleni se taky tesim!

Arthur

Anonymní řekl(a)...

Merry Christmas!!!
to musi byt drsne,Vanoce na slunicku,na plazi,pri mori,ganc neco jineho,cos?taky ti preju dodatecne hezke svatky.

Myslime na tebe kaaaamo :)
barly

Anonymní řekl(a)...

K fotce .. no comment .):)

jero'' :)

Vašucek řekl(a)...

Jero : Fotka je z netu ;-D

Anonymní řekl(a)...

sakra :D