1. listopadu 2008

Brazilci zdraví Česko


Dnes jsem šel z práce přes QVB (Queen Viktoria Building), což je stará viktoriánská budova, ze které je uděláno stylové nákupní centrum, a viděl jsem svůj první letošní vánoční stromek. 1.11.2008. Vánoce už klepou na dveře, všude plno ozdob a světel. Jen ten sníh venku nikde. Vím, že to všichni obchodníci přeháněli, ale nevzpomínám si, že by v čr byla Vánoční výzdoba už na začátku listopadu. Nebo se pletu? Jak je to tam teď?

Z poslední doby jsem uploadnul krátké videjko, které jsem nazval "Brazilci zdraví Česko". Tak mrkněte jak jim to jde klukům :)) jinak mě překvapilo, že svou rodnou zemi nazývají "rubbish" (odpad, špína) a považují mě za blázna od té doby, co jsem jim řekl, že bych chtěl jižní Ameriku navštívit. Taky se při jednom rozhovoru hrozně smáli, tvrdil jsem totiž, že je to z místa mého bydliště do hlavního města daleko (něco kolem 400km). Pro ně je to směšná vzdálenost. Bydlí v SaoPaulu, kde žije 20 mil. lidí a 400km pro ně znamená jet na druhou stranu města za babičkou.




2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

cest suseeekx
u nas se ty Vanoce zatim nehroti, ale to prijde.. jinbak pozdrav Brazilce kluky jedny vopálený :D a měj se
Matthew

Leñita řekl(a)...

Saúde!